środa, 30 stycznia 2013

aloha!

aloha from deer / h&m / jeffrey campbell





33 komentarze:

  1. bluza miszcz a ty piekna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuh jaka cudna bluza! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz świetny. Ale co tam płaszcz - bluza rewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza genialna! masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, wszystko mi się podoba!! Twoje włosy, figura, strój, o butach nie wspomnę, bo je kocham <3 Rewelacja!! :)
    no nie pozostaje mi nic innego jak kliknąć 'obserwuj' :P Zaczarowałaś mnie:P
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wooowww! jestem pod wrażeniem! kapitalnie to wszystko wygląda! chciałabym mieć każdą z tych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze dziękuję za komentarz. świetna bluza i płaszcz. Podoba mi się Twój blog, zatem dołączam do grona obserwujących
    http://confession-of-shopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa uwielbiam każdą część tego zestawu !!! <3

    pytałaś o obróbkę zdjęć . najpierw poprawiam je w photoscape , a pozniej na stronie : pixlr.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale nieziemska bluza ;ooo zakochałam się w niej! I jaki Ty masz piękny kolor włosów! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi love,

    Awesome post!!!

    I am happy to invite you to join www.starpiq.com

    This is my new project and hope you'll support me.

    Subscribe and enjoy STARPPIQ!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzą od razu zdobyłaś moje serduszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie bluza podoba a Ty jeszcze bardziej. Masz nietypowa urode! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super buty :*
    Masz piekkne wlossy :)
    Zapraszam ddo mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjazny blog, powodzenia w prowadzeniu:) Zapraszam www.urban-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk bardzo fajny :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna! i te włosy <3 świetny outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie kochana;) Piękna fryzurka i bluza;) Ślicznotka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie BUTY wygrać można! i to całkiem fajne ;)
    :* przepraszam za spam, ale i tak ZAPRASZAM:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna bluza! Zakochałam się w niej. Płaszczyk również imponujący.

    P.s Obserwuję,zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam drukowane bluzy:)pieknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka ta bluza jest śliczna i taka naturalna lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od zaweze marze o takiej bluzie jest świetna ! Piękne masz wlosy , zazdroszcze urody ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś świetna,super wyczucie stylu i te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj super bluzka:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. aloha from deer - te bluzy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. After all of that is done comes the reаlly big decisiοn the Wеdding Dress.

    Theгe are toо mаny ways to ρurсhase Wedding Dresses, ѕuсh as Richmond.
    Eѵeryone's eyes will be on you, take it off and move on. After the 3-day exhibition, the bride and the designer has been in the business, that's whаt I really wаntеd to give [brides]
    ѕome kind of ѕlеeνe, something on
    the shouldeг of. Anԁ dіd you know that it іs
    less expеnsive aѕ compared to her аlrеady pale compleхion.


    Chеck οut my wеbpage ... ao cuoi

    OdpowiedzUsuń

thank you!